måndag

Vilken härlig helg det har varit!
I fredags efter jobbet satte vi oss på Hampan för ett glas rött. Det blev snabbt kallt så jag gick hem och tog en vaarm dusch, hoppade i myskläder och kröp upp i soffan och tittade på "Stulna år". Riktigt riktigt bra film som handlar om ett mentalsjukhus för tjejer där Winona Ryder och Angelina Jolie spelar de största rollerna. Filmen är från 99 och jag vet inte hur många gånger jag sett den.
I lördags var det först jobb som gällde. Berra kom och mötte mig när jag slutat och vi tog en liten runda på stan. Tog en öl på Docken och sen en glass borta på Gröningen.
Sen firade vi valborgsmässoafton på Maries mysiga innergård där vi grillade och drack gott.
Blev en runda ner på stan också.
Igår var jag faktiskt på Olympia och tittade på HIF-Häcken. Inte någon värst spännande match men det blev inte förlust iaf :P
Idag börjar jag jobba kl 12 så jag ska passa på att städa lite nu. Måste inviga min nya mopp som jag köpte häromdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback