måndag

Hade en väldigt härlig helg. Lördagen spenderades som sagt i Malmö hos kusin vitamin och hennes härliga vänner. Måste verkligen bli bättre på att ta mig ner dit.
På söndagen satt vi i trädgården och drack kaffe och mös. Så jäkla skönt väder!
Mamma och Pappa kom och sa hej. De hade precis landat och hämtat bilen i Malmö efter en vecka i Turkiet. Fick ett par shorts och ett linne plus ett Othello-spel (heter det så?) Tackar tackar ♥
Idag har det varit jobb hela dagen. Storstädning av lagret har jag försökt hinna med.
Nu är jag hemma och lagar till en supermiddag. Tror att det kommer bli riktigt gott.
Råstekt potatis, kycklinglår med Sweet baby rays hickory och brown sugar sås ;) och en god sallad med färsk vitkål. Ska slänga ihop en kall sås med. Synd att klockan hinner bli 21 innan jag får käka middag bara. Haha.
Berra är på Olympia och kollar HIF. Det är ett jäkla liv på dem där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback