fredag - i Thailand

Hejsan allihopa!
Nu har jag tid med lite datortid :)
Vi har det jakligt bra har, men idag regnar det :( hoppas det slutar for i eftermiddag har vi bokat in elefanttrekking. Det var var fodelsedagspresent till Puda som ocksa ar har nere, och fyllde ar haromdagen.

Annars njuter vi av lata dagar pa stranden och ett par kalla chang pa kvallen. Som ni vet gillar jag och Berra att byta boende ofta (3 lagenheter pa fyra ar, haha) sa vi ar nu inne pa vart tredje hotell. Det forsta var en Bungalow pa stranden som var sjukt mysig, men den lag ganska sa langt ivag. Sen flyttade vi till IndependentBo, sjukt haftigt stalle. Verkar som att en del kanner till det da manga stannar och fotar och sa. Det ar sma fargglada tradhyddor som man bor i. Ganska sa mysigt. Synd bara att toalett plus dusch var vardelos sa det blev bra tva natter dar. Kandes som att det skulle kunna ringla in en orm pa besok nar som helst nar man duschade!

Far se vad vi hittar pa idag om det inte blir nagon elefanttour. Puda kommer val pa besok sa det blir lite kortspel pa verandan! :)
Nej, dags att uppdatera sig om vad som hander i omvarlden!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej bästis!!!!

Verkar som att ni har det oförskämt bra (det unnar jag er)

Håller ställningarna här hemma och fullföljer mina uppdrag ;)

Åker till Sundsvall ikväll för att se Andra chansen på plats imorgon.:D

Vi kommer ha massor att prata om när ni är hemma igen.

Ha en fortsatt underbar semester!

Pusssar

2011-03-04 @ 12:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback