familjen effektiv

Herregud vad vi var effektiva igår!
Jetlagen sitter nog fortfarande i för vi är så jääkla trötta på kvällarna, somnar tidigt = vaknar tidigt!
I lördags skulle vi kolla på en film men somnade ifrån den hela tiden så igårmorse kl 8 bestämde vi oss för att se klart den. Sen hade vi en intensiv men ändå skön dag.
- Var ute och lämnade in tvn som mystiskt har gått sönder? Men fick en lånetv som tur är :)
- Vi tvättade 8 eller 9 maskiner tvätt. Sjukt jobbigt för nu har vi tvätt hängandes i hela lägenheten, men det var ändå skönt att få det rent :)
- Berra satte upp sladdlister och det blev jättefint :)
- Jag improviserade ihop en egen våffelsmet som blev riktigt god. Våfflor är perfekt söndagslunch :)
- Sen gjorde vi hemmagjord pizza. Blev 5 st tror jag? Bra att frysa ner slicear och plocka upp när man inte orkar laga mat!

Idag har jag varit borta och sagt upp mitt gymkort. Klapp på axeln. Har inte varit där sen i somras så det känns som onödiga pengar varje månad :P
Nu myser jag i soffan med en kopp Nespresso och datorn.
Kl 12 är det dags för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback