måndag

Här kommer ett inlägg. Wihoooo! ;)
Har inte så mkt roligt att skriva, därför här ekar tomt.
I lördags började jag min semester, riktigt skönt.
Gick hem och la mig på soffan och kollade "Pretty little liars" Sjukt bra serie!
Igår regnade det konstant från morgon till kväll så vi låg bara inne och slappade hela dagen med undantag för en tur till Maxi där vi handlade tidningar och böcker inför resan.
För idag bär det nämligen iväg!! De närmsta nio dagarna kommer vi spendera i Israel.
Ska bli riktigt roligt och jag tror att Israel är ett otroligt vackert land.
Vi kommer bo i Tel Aviv och därifrån göra lite utflykter, till Jerusalem och Bethlehem bla.
Kanske uppdaterar någon gång under resan, vem vet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback