tisdag

Godmorgon!
Tänkte berätta lite om helgen.
I lördags jobbade jag till tre, Caroline kom och mötte upp mig och vi gick hem hit och fikade och snackade lite :)
Sen kom Angelica och vi började med förberedelserna inför århundradets fest :)

Vid 7 ramlade de första gästerna in.. Sen kom det fler och fler och tillslut var vi 17 st tror jag?
Alla klickade sjukt bra och det var så kul att se mina olika "kompisgäng" funka så bra ihop!
Vi lekte lekar, åt marängtårtor, jag fick en massa fina presenter, drack mycket alkohol och sen tog vi taxi ner till stan där vi dansade dansade dansade natten lång på Cardinal!!

På söndagen var vi hyffsat slitna. Tog ett bra tag att ställa iordning lägenheten, haha, fan som här såg ut! Blev en bakispizza och sen kollade jag och Angelica på "Crossroads" och slumrade lite i soffan efter de andra kört hem..

TACK ALLIHOP FÖR EN GRYM JÄVLA KVÄLL!!!

Nu ska jag klä på mig för om en halvtimme blir jag upphämtad. Idag bär det nämligen av till Köpenhamn för kollektionspresentation på Esprit. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback