söndag

Såå fint väder det är idag!!
Vaknade upp i mitt flickrum i Åhus av att Boy lekte. Tittar ut och solen skiner. Lycka!
Igår hade jag en mysig kväll hemma hos syster. Vi åt fläskfilégryta, chokladpudding och jag höll bebisen i magen i handen (eller foten, svårt att avgöra) ;)

har precis ätit frukost och nu ska jag sätta mig och sy lite.
Ska sy om den här klänningen som jag köpte för ett par år sedan. Gillar inte riktigt axelbanden så ska se om jag kan lyckas göra den till en tubklänning istället. Plus att jag ska lägga upp denna klänningen ett par cm.

Sen är jag redo att strosa runt i Thailandsnatten! :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tur du var hemma så du kunde få hjälp att trä symaskinen...

Mamma

2011-02-21 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback