söndag

Har haft en supermysig helg. Lugn och skön :)
I fredags blev det en god middag hos Frida. I går hade vi strålande väder vilket gjorde att jobbdagen gick snabbt. Fint väder=mkt folk på Kullagatan :) Efter jobbet var det tipslördag och pizza som gällde och sen tog jag bilen hem till Anna. Där kollade vi melodifestivalen, spelade spel och käkade nachos :)
Blev en liten runda på stan, Gert Connyz (stället heter så, sjukt), Utposten en snabbis och sen Helsing.

Idag har jag tvättat, varit ute och promenerat och nu kom jag precis hem från Fredde där jag blev bjuden på middag. Jag låg och slappade i soffan medans Frida och Fredde lagade ryggbiff och ugnsbakade grönsaker. Bortskämd ;) Blev kladdkaka till efterrätt så det var skönt med en promenad hem sen! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen. Ska försöka hålla mig vaken tills min man kommer hem från jobbet men jag tror inte att det lyckas direkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback