tisdag

Kanske är dags att uppdatera något här?
Är just nu i Åhus där jag befunnit mig sedan i torsdags kväll. Hade ledig helg plus att jag tog en semesterdag, bra drag!
Har haft en otroligt mysig helg med Irlänsk afton på Rökeriet med tillhörande båtresa dit. Bengt (ägaren) kom och hämtade oss i hamnen i sin mysiga träbåt. På båten upp genom ån serverades räk- och ålmackor och ett glas vin, inte fel.
Någon i sällskapet lyckades övertala honom om att köra oss tillbaka sen med. Så då hade han tänt värmeljus på båten och vi åkte fram genom natten, mycket mysigt!

I söndags hade vi namngivning för min älskade lilla Charlie Oskar Arthur och jag höll honom under "cermonin" :)
Det hölls en massa fina tal och han fick såklart en massa fina presenter.

Denna gungzebran fick han av moster och Berra (han vägrar bli kallad morbror) ;)



Här leker han med farfar som är en rolig krabat :)

Nej, nu ska jag ut en runda med Boy och sen blir det buss, buss och tåg hem. Jobbiga banarbete överallt!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

En rolig krabat? vilken skön beskrivning av farfar!

2011-08-16 @ 18:01:07
Postat av: Gunilla

En rolig krabat? vilken skön beskrivning av farfar!

2011-08-16 @ 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback