söndag

Söndag idag och jag har en riktigt skön slappedag.
Berra har varit iväg och kollat fotboll ett par dagar så då flyttade Caroline in hos mig :)
Vi har haft en massa tjejkvällar och druckit en hel del vin. Haha!
Igår hade jag en riktigt mysigt dejt med mig själv i soffan. Låg med datorn på magen och kollade 7 avsnitt av Pretty Little Liars.
HIF möter Halmstad just nu så Berra är såklart där och kollar. Det blåser en del idag så jag hör hem hit om det händer något i matchen. Ett jäkla liv på dem där borta ;)
Var nere på Olearys och käkade burgare innan så slipper man laga mat idag, skönt!
Nu ska jag kolla på ett par avsnitt av PLL, och sen göra mig iordning inför en ny vecka. Skriva klädschema och så ;)

Kommentarer
Postat av: syster

what? klädschema för vad du ska ha på dej hela veckan?

2011-08-23 @ 17:33:54
Postat av: Milla

Haha, japp.

Jag är "äckligt organiserad" det vet du väl? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback