tisdag

Hade mina prickiga strumpbyxor på mig igår, de gick sönder. Kul, bra kvalitet. Inte direkt så att man kan reklamera ett par strumpbyxor heller :P
Efter jobbet smet jag ner till Olearys och kollade AIK-HIF och käkade en Boston Celtic burger :)
Sjuuukt spännande match och jag hade ont i magen så nervös jag var. Haha, hatar att kolla fotboll hemma på tv, hundra gånger roligare med den stämningen som råder där nere ;)
Det luktade öl, manssvett och testosteron. Enda stället det är en fördel att vara tjej när man ska kissa. INGEN KÖ :)
Det blev vinst med 3-2 så vi var glada när vi skuttade hemåt :)

Idag är det jobb som gäller som vanligt. Ska hoppa in i duschen och sen hitta lite kläder att ha på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback