söndag

Vi hade en sjukt rolig kväll igår.
Var i en stor lokal i Arlöv, 50 pers, god mat, skön stämning, duktiga musiker och GRYMMA Djs.
Vi skulle köra hem och började bli trötta men ville inte lämna den sköna stämningen. Berra sa: Okej, när de spelar en dålig låt så kör vi. Det tog 45 minuter innan vi kom iväg, haha, det kännetecknar BRA DJs, men så brukar dom också lira på KB tydligen. 

Kände mig så fin igår, men har ingen bild tyvärr :( Lägger upp sen om jag får tag på någon av "svärföräldrarna" :)
Har haft en mysig söndag idag. Vaknade vid 10. Berra gick och köpte frallor, sen la vi oss i soffan och kollade på film innan han stack iväg till jobbet.
Jag tog bussen ut till Väla och lullade rundor lite. 
Sen har jag dammsugit, lagat mat, sorterat räkningar och satt in dem i pärmar (duktig!)

Nej, lite TV-titt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback