onsdag

Mötet nere på Nova igår var mkt intressant :) Kul att berätta vad man tycker om kollektionen och så, få en chans att påverka :) Var hemma igen vid halv 1, käkade lite lunch med baby och sen tog vi en tur på stan :)

Vid halv fem satte jag mig i bilen igen och brummade ner till Malmö. HATAR verkligen att köra i den stan, haha. Spelar ingen roll hur man kör, nog fan kommer man fel.. Och parkeringsplatser ska vi inte ens prata om!
Aja, jag kom dit och fickparkerade snyggt ;)

Vi blev inbjudna av skolan till utvärderingsmöte för att prata om vår tid på NBI. Nu var det ett par månader sen vi tog examen så man har ju fått lite perspektiv på saker och ting!
De bjöd på god middag på Restaurang Davidshall. Blev Lammracks med sparrisrisotto för mig. Mums!

Nu ska jag gå och klä på mig lite Espritkläder ;) Jobb 10-19 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback