måndag

Händelserik måndag!
Har tackat nej till en tjänst, skrivit kontrakt på en annan och sagt upp en ;)
Shit, nu börjar allt falla på plats.

Jag kommer alltså jobba heltid på Esprit hädanefter ;) Känns verkligen superroligt! Imorgon ska jag ner på kollektionsmöte på Nova för den kollektionen som jag kommer vara ansvarig för. 
Omhängningar, påfyllning, styling etc.

Har firat med att städa, haha. Nej men lite städat har det blivit, Berra var duktig och började röja i källarförrådet medans jag plockade här uppe i lägenheten.
Har precis avnjutit en grymt god middag. Köttfärslimpa, potatis, kokta morötter och lingon. Mmmm :)


Kommentarer
Postat av: Mollan

Ojoj... Här händer det grajor, när man surfar in... Jag har varit lite dålig på att läsa din blogg.

Stort grattis Milla till tjänsten! Vad roligt för dig, det är du värd! Roligt att du fått chansen och jobba med kläder det passar ju verkligen dig! Kramar

2010-09-20 @ 21:07:46
Postat av: Milla

Tack så mkt mollis :) Jag vill verkligen träffa dig snart! Som du förstår så har det varit mkt i huvudet på sistone och jag har liksom varken hunnit eller orkat höra av mig till folk. Men nu jäklar i det :)

Postat av: Mollan

Hallelåja... Vi har haft mycke bägge två... Jag har inte varit mycket bättre själv... Jag lever med byggdamm 24/7 jobbar, renoverar, sover och äter... Jag har oxå haft mycket så det är lika mycket mitt fel. Man har haft världens tunnelsende de senaste månaderna tyvärr. Så är det bara, jag vet att jag har ditt blonda lilla lockiga huvud i HBG =) Vi får ta och styra upp en dag tycker jag =) Du måste ta och kolla in hur långt vi kommit på våra 3 månader som hus ägare... Långt och långt... Beror på hur man ser på det KRAM

2010-09-21 @ 20:48:20
Postat av: Milla

Haha, ja vi är lika kassa båda två ;) Ja, jag vill väldigt gärna komma och hälsa på snart :) Och om du behöver besöka IKEA (vilket du antagligen behöver) så hoppas jag nya IKEA Helsingborg lockar ;)

2010-09-22 @ 08:48:18
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback