bakissöndag

Idag har vi en riktig bakissöndag!
Var nere på Tivoli och käkade brunch (massa massa mat) Rekommenderas verkligen!
Nu ligger vi på soffan och kollar tv, läser bloggar, sover lite. Ja, har en riktigt skön söndag helt enkelt :)

Ska ta tag i lite disk och göra lite nytta snart tänkte jag :)

Hade en riktigt mysig kväll med mina tjejer igår! När jag slutat jobba kom Frida och mötte upp mig, vi tog en fika på Espresso House och gick sedan hem till henne och mös och gjorde oss iordning.
Vidare hem till Lina för vin, skitsnack och kortspel. Mys mys!
Utposten, Helsing där vi mötte upp Baby och sen Cardinal.

Kommentarer
Postat av: Liza

Men Milla hur kan du gilla brunchen på tivoli?,, Vi tyckte det var hur dåligt som helst :/ Tomma fat,, kladd överallt,, haha bara bröd inte bullar,, vatten istället för juice?,, gash,, ;) och 135kr?!,, Tacka vet jag plaza,, det rekommenderar jag allt istället,, haha

Hoppas allt är bra med er annars :)

Kramkram

2010-09-12 @ 19:35:42
Postat av: Milla

Hej Liza!

Då måste ni kommit vid fel tillfälle för där var inga tomma fat alls igår ;) Håller dock med dig om juicen :) Får kanske testa Plaza nästa gång då :)

Allt är fin fint med oss, med dig också hoppas jag? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback