måndag

Har haft en mkt bra helg!
Efter jobbet i fredags hade vi fredagsmys här hemma till Idol.
I lördags var det jobb som gällde och herrejävlar vad folk där var! Superkul!!
Efter jobbet blev det en fika med Sofie, Lina och Frida innan det var dags att gå hem och göra sig iordning inför kvällen. På kvällens schema stod Temafest "Rosa" ute i Hittarp.
Svor både en och två gånger när jag gick igenom garderoberna. Okej att jag tycker om rosa, men INTE på kläder!! Till slut fick det bli helsvarta kläder med en rosa scarf och rosa örhängen. Jag fick godkänt :)

Festen var grymt rolig, massa roliga människor och skojiga lekar :) Imponerade på mig själv genom att gå väääldigt långt i "påsleken".. Mkt mkt längre än jag brukar..



Här är en bild för att demonstrera hur det hela går till :P Man ska plocka upp en påse med munnen utan att sätta i knän eller händer i golvet. När nivån är avklarad klipps en bit av påsen bort och man ska alltså längre ner nästa omgång :P Denna bilden är från när jag fyllde år.

Tog bussen in till stan och gick till Lila Helvetet där vi mötte upp min man och Frida. 

Igår hade jag och Frida bästismys hemma hos henne. Nespresso-kaffe, "så mkt bättre" också gick jag igenom hennes klädpåsar som hon sorterat ut. Hittade en massa fint :)

Nej, nu måste jag skynda mig att dra på mig lite kläder så jag inte kommer försent till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback