måndag

Redan måndag, tiden går snabbt!
Efter jag jobbat klart i lördags tog jag tåget till Åhus. (eller iaf till Åstorp sen ersättningsbuss, var så jävla missnöjd)
Mamma och Pappa hämtade mig i Kristianstad! 
Hem och åt god mat och sen körde jag och Berra in till Stiff och Tessan för lite lördagsmys.
Blev en liten runda till Harrys, (shit vad mkt konstiga människor Kristianstad kan bjuda på ibland)

Igår var jag borta hos syster en sväng och sen var det dags för invigning av Kristianstad Arena. IFK Kristianstad skulle möta Redbergslid så jag, pappa, berra, mats och kalle körde in och tittade.



Det delades ut matchtröjor till alla i publiken så det var ganska häftig stämning :)
Riktig nagelbitarmatch var det med. 30-31 stod det, fyra sekunder kvar av matchen och Kristianstad får straff. Johan Pettersson var säker och satte dit den vilket innebar att det blev lika. Sjukt fint :)

Jag började den här dagen med spinning och sen har jag jobbat :)
Berra är uppe i Borås och kollar HIF, han kommer vara glad när han kommer hem!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback