måndag

Ja, halledah, nästan en vecka sedan jag skrev här. Antar att jag haft fullt upp.

Torsdag: HD-passet kväll på jobbet vilket innebar jobb 10-21. Fy jäklar vilket drag där var. DJ som spelade GRYM musik, 20 % rabatt på hela sortimentet och vi bjöd på lite tilltugg. Alla kunder var så glada och nöjda (och köpsugna) :)

Fredag: Jobb 10-19 sen köpte vi med oss pasta hem från Marconi och hade fredagsmys till Idol :)

Lördags: Jobb till 16 sen travade jag hem. Slappade i soffan, hängde in tvätt. Sen kom vi fram till att vi nog skulle gå ut en sväng, haha. Tog varsin öl, lyssnade på en massa rolig musik och spelade kort. (bara jag och Berra alltså, mobbat) :) Gick ner till Bishops och beställde in mat, och sen mötte vi upp våra bästa vänner :)

Söndags: Igår reste jag mig från sängen när klockan var halv 2-2. Hade den sjukaste migränen jag varit med om. Kände mig inte bakfull i övrigt men helvete vad jag hade ont i huvudet. Skulle gått på bio med mina favorittvillingar men fick ställa in :( Reste mig inte från soffan mer än en kvällspromenad i det fina vädret, Berra vallade mig bort till Hemköp och handlade lite kvällsmat :)

Det är vad som hänt sen sist :)


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men lilla Milla. Har du inte lärt dig ännu....?

Antar att huvudvärken var självförvållad. (men tycker lite synd om dig ändå) Mamma

2010-10-11 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback