torsdag

Torsdag idag och jag har ännu en ledig dag. Känns helskumt men ändå skönt :)
Nu räcker det med lediga dagar så jag är beredd att ge allt resten av veckan!
Är ju julskyltning på söndag så jag jobbar hela helgen.

Idag snöar det så mysigt! Har hunnit med en massa eftersom grannarna renoverar och började innan kl 8 imorse. Är det ens okej?
De håller på och borrar och har sig hela tiden. Inte jättekul för mig som försöker plugga! Men men, har iaf kommit en ganska bra bit på vägen idag. Känner mig duktig :)
Har anmält mig till tentan idag med. 

Om ett par timmar ska jag ta mig ut i snön och traska ner till stan för en fika med Maria. Ska bli så jäkla mysigt! Har en massa att prata om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback