tisdag

Godmorgon!

Här sitter jag och har precis druckit upp mitt te och ska hoppa in i duschen.
Igår var jag väldigt effektiv, städade och tvättade.
Bytte lakan igår och då passade jag på att ta fram mitt älskade duntäcke. Jag har sovit som en prinsessa inatt!

Har skrivit en "todo-list" som ska bockas av de närmsta veckorna, ska lägga sen synligt så Berra kanske bockar av något, haha!

Idag släppte HM sitt nya designersamarbete tillsammans med LANVIN.
Var inte speciellt intresserad av att köpa något men tänkte kolla in hemsidan för att se kollektionen. 
Detta var vad jag möttes av:



Helt sick!
Nej, en dusch, rota fram något att ha på sig och sen vika och lägga in all ren tvätt innan jag ska bege mig ner till jobbet i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback