tisdag

I helgen var jag och Frida som sagt i Åhus.
Spenderade kvällen hemma hos Henke med en massa skönt folk. Spelade spel och käkade god middag. När det var dags för bastu var både jag och Frida trötta så då åkte vi hem :)

Firade pappa en stund i söndags förmiddags, han fick gott kaffe från
Koppi som är ett fik/rosteri här i Helsingborg. Också fick han "The Priests" skiva, (mest på skoj) haha! Har ni sett den lökiga reklamen med prästerna som sjunger julsånger? :)

Vid lunch körde vi hem till Helsingborg igen. Blev en kort men intensiv Åhusvisit. 

Igår hade vi utbildning på jobbet, om snatteri och stöld. Mycket intressant! Sen var det jobb hela dagen fram till 19. Ska snart klä på mig och traska ner till jobbet igen (känns knappt som man gör annat) men tur att jag trivs så bra på mitt jobb då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback