söndag

Har haft en mysig förmiddag idag.
Vi vaknade tidigt (Berra var för nervös för att sova tror jag)
Gjorde god söndagsfrukost som vi åt i soffan tillsammans med Icakuriren. Sen kom Kvällsposten i brevlådan med. Varje lördagmorgon kommer en liten kille som säljer så då brukar vi passa på att betala för söndagen med, då slänger han bara in tidningen i brevinkastet, perfekt :)

Har ägnat en stund åt att stryka och nu ska jag vika in kläder i garderoben och titta på reprisen av Idol som jag missade i fredags. I eftermiddag ska jag gästspela lite på Hamilton. Fint med lite extra pengar såhär en söndag :)
Har ju varit ledig både fredag och lördag så nu känner jag mig laddad för lite jobb igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback