måndag

Dags att uppdatera kanske :P
I lördags var det jobb som gällde och sen satte jag mig i bilen och körde till Åhus.
Blev middag och mys hos mamms och papps och sen var det godnatt tidigt! :)

Igår hann vi med en jäkla massa iom att man ställde om klockan!
Vi hann handla, vara på kyrkogården och hälsa på Bengt innan klockan ens var 12. (imponerande för familjen Mattsson)
Sen blev det frisörstuga här hemma. Mamma färgade mitt hår och jag hennes. Hon fick en så jääkla snygg färg, lite rödbrunt sådär :) Mitt hår fick lite nya fräscha blonda slingor..

Hann med en runda hem till syster med där hon hjälpte mig fixa till en klänning.
Kl 17 var det dags att fira mammas födelsedag (som är idag)
Gåsmiddag stod på menyn och det var riktigt gott :)
Hon fick fina presenter. Av mig: Kläder från Esprit såklart ;)

Efter tårtan packade vi in mamma och pappa i bilen och körde iväg. De hade ingen aning om vart vi var påväg så de var lite nervösa, haha.
Vi stannade nere vid nya stranden och gick mot ett hus..
När vi närmade oss grinden kommer en kille med spöksminkning ut och säger att vi är väntade. hahah, mammas min var oslagbar.
Vi fick hänga av oss jackorna och knacka på dörren till "Åhus mest hemsökta hus"
Hahaha, var en riktigt rolig spökrunda. Vi gick på led, mamma först (hade det varit jag hade jag nog kissat ner mig) man fick vandra genom huset och överallt dök det upp spöken som skrek till, samtidigt som golvet rörde sig under fötterna på oss. Riktigt lyckat :)

Nej, nu måste jag klä på mig och ta en promenad med Boy innan jag ska brumma hem till Helsingborg igen.
Börjar jobba kl 12 så hinner hem och ställa bilen och ge min man en puss :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Milla. Tack för en fin helg. Det är så mysigt när du är hemma.

Kram

2010-11-03 @ 17:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback