måndag

Godmorgon måndag!
Har blivit lite dåligt med uppdatering under helgen. Har haft fullt upp :P

I lördags var det jobb som gällde och sen mötte jag upp Anna och Frida. Vi körde upp till deras mamma + man och slappade en stund. Kanelbulle och ett glas rött, perfekt kombo ;) 
Stopp hemma hos Frida för att göra vid oss och käka pizza.



(Den lilla pizzan) :)

Sen var det dags för födelsedagsfirande hos Lina. Jag hade så jäkla ont i käkarna efter att ha skrattat konstant hela kvällen. Det var en helt sjuk kväll! Haha!
Får berätta mer sen och lägga upp lite bilder. Såg igår ett meddelande från Facebook "Frida Svensson har taggat dig på 25 foton" Haha, WTF? :)

Igår blev det en spontanrunda till Ullared. Bestämde mig ungefär en kvart innan bilen skulle gå. Haha! Var kul. Ska visa sen vad jag köpte :)

Nu måste jag klä på mig och kila bort till tandläkaren. Ska göra avtryck idag. Ajajajajaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback