fredag

Det snööööar ute :):):)
Jag ÄLSKAR SNÖ!!

Fick gå hem från jobbet igår med feber :( Känner mig mycket bättre idag som tur är. Ett par timmars sömn på soffan gjorde susen! Jobbar både idag och imorgon och med tanke på hur svårt det är att få in folk att jobba helg var det bättre jag vilade mig i form igår. Hoppas jag håller mig pigg hela dagen :)

Min mobil fungerar äntligen igen. Det var ju ett heltidsjobb att skicka iväg den på service så jag beställde hem ett nytt batteri från nätet och köpte en ny laddare (eftersom det antagligen blivit någon kortslutning mellan batteri och laddare) Det kostade mig över 400 spänn men det fick det vara värt, hellre det än att vara av med telefonen ett par månader.

Nej, lite kläder på och sen bege sig ut i snön ner till jobbet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback