Fredag

Igår hade jag och älskling date :)
Jag bjöd på middag och han på bio, haha!

Käkade på Thai Corner och drömde oss tillbaka till Thailand. Sen var vi och såg Due Date, sjukt rolig film. Rekommenderas verkligen :)

Min mobil kände för att börja strejka igår och vägrar laddas? Blir så sur. Var inne på telenor för att se om det var laddaren det var glapp i men såklart funkade det när jag skulle visa, haha. Alltid likadant.

Nu är den urladdad igen och jag har kommit fram till att det antagligen är batteriet det är fel på. Ska in där igen idag och se om de har ett nytt till mig. 

Nej, dags att göra sig lite fredagsfin och sen kila till jobbet i regnet. (Gillar att klä upp mig lite mer på fredagar på jobbet med) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback