söndag

Får väl kanske komma igång och bli lite aktiv här :P
Helgen har spenderats med familj, både min egen och min extrafamilj :)
Igår var vi på loppis och jag fyndade ett par boots för 20 kr. Precis ett par såna som jag velat ha länge, knappt använda dessutom! Sen blev det en runda i stan där pappa gick loss på shoppingen, haha!
Jag fick med mig ett par promenadskor hem. Hade tänkt köpa ett par billiga med pappa propsade på att jag skulle ha ett par dyrare så han betalade hälften. Tack Papps ♥

Kvällen spenderades hos familjen Persson där vi åt en god kalkonmiddag! (Rullade hem därifrån sen) :)
Också spelade vi spel, som vanligt där hemma, det är kul :)

Idag har jag och Pappa varit ute och gått en lång runda med Boy, fick ju testa de nya skorna. Innan dess hann vi med en god frukost, jag var nere och handlade bullar!

Nu ska jag hjälpa mamma att röja lite här hemma, vi ska hinna hälsa på Bengt och söndagsslappa lite med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback