söndag

Det blev inte Stieg Larsson igår. Vi tittade på "trubbel i paradiset" (tror jag att den hette?!)
Den med Vince Vaughn och vårt svenska stjärnskott Malin Åkerman.
Ganska så rolig film faktiskt.
Blev tidigt sömn igår, Berra började jobba 5 imorse och jag var trött efter att ha varit uppe tidigt 6 dagar i rad.
Detta ledde till att jag vaknade strax efter 8 imorse och kunde inte somna om såklart.
Låg kvar i sängen och läste lite skvaller och nu har jag ätit en god frukost.
Börjar jobba kl 16 och innan dess ska jag hinna tvätta. Får se vad jag mer ska fylla dagen med. Det ser ut att bli underbart väder iaf!!

Kommentarer
Postat av: Mollan

Hej snäckan!



Jag måste bara rek. filmen "The Blind Side" Verklighets film, jag gillade den skarpt såg den igår kväll!! Se den!!!



MASSA Kramar

2010-03-21 @ 17:49:22
Postat av: Milla

Vi brukar ju ha samma smak så det får jag kolla upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback