onsdag

Idag var den sista föreläsningen med min goa klass. Känns skumt!
Tenta på fredag och sen går vi på praktiken som sträcker sig ända fram till examen.
Blev en halvdag idag bara sen åkte jag och Maria till Lund för att plugga tillsammans.
Pluggade en del men snackade mest en massa skit. Det var härligt! Maria är verkligen en person man kan prata om allt med!! Älskar dig och är så glad att jag träffat dig! ♥

När Berra kom hem slängde vi igång 2012. 
Vet inte om jag tyckte den var så bra?
Visst, ganska spännande, men faan så overklig!

Aja, nu har jag druckit en varma koppen och ätit en kvällsmacka.
Berra ligger redan och sover och jag ska nog också krypa ner snart!
Stenströmsjobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback