Fredag

Fredag idag och jag mår bajs.
Befinner mig just nu i Åhus.
Stockholmsresan igår var kanon, så jäkla intressant och inspirerande föreläsningsdag! Tyvärr blev jag jättedålig på tåget hem. Mådde så jäkla illa, kallsvettades och hade "migränsyn" (ni vet när man ser helt suddigt, som tur är hade jag inte så ont i huvudet) Det hela slutade iaf med att jag fick hoppa av i Hässleholm och pappa fick hämta mig där. Annars hade det varit en timme till på tåget innan Malmö, en halvtimmes väntan på nästa tåg och sen 50 min upp till HBG. Då hade jag garanterat kräkt ner konduktör och andra medpassagerare.
Usch och fy! Antar att det är jetlag och på tok för lite sömn.
Somnade iaf kl 22 igår och sov till 9 imorse, skönt!

Berra kommer till Åhus ikväll och han ska ta med sig kamera + sladd så bilder kommer under helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback