FREDAG!

Så underbart det är med helg!! Jag är ledig för första gången sen Thailand nästan!
Stack från praktiken vid 3 för jag skulle till doktorn och ta spruta. Aj aj!
Efter sprutan kände jag mig duktig så jag gick bananas på Gina.
Haha, helt underbart var det. Fick med mig 4 "bastoppar" och en jättesöt tunika.
Kan tyvärr inte visa dem för Berra har lånat med sig min kamera.

Fick förresten ett sms av honom innan: "Jag är Sveriges sämsta skidåkare"
Hahaha! ♥

Nu är jag hemma igen, kvällen blir superslapp. Ska springa bort till Ica och handla någon god mat sen ska jag inte göra många knop!

Kommentarer
Postat av: ingela

Ha en go kväll ! Ja han hade tydligen åkt hundspann också idag med teamet ;-)

2010-03-26 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback