12.46

Jag är expert på att komma på andra bra saker att göra istället för att plugga.
Eftersom jag låg vaken mellan 2-3 inatt låg jag och pluggade då, i mörkret.
Tänkte för mig själv: Vilka olika investeringsnyttor finns det?
Förklara Du Pont-modellen, Pay Back metoden och annat sånt där skoj.
Idag har jag förutom lite plugg hunnit med:
- plocka upp en stor resväska med skor och sorterat in dem i garderoben
- diska och storstäda köket
- slänga pappersåtervinningen och andra sopor
- varit nere med min resväska i förrådet
- hänga in alla kläder som skräpade i sovrummet
- damma
- prata med Sabrina i en timme
Nu ska jag gå ner och handla lite.
Funderade på om man skulle ut och springa en runda. Gav upp tanken ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback