tisdag

Här har det inte hunnits med någon uppdatering :P
Kom hem vid 7-tiden i söndagskväll. Berra mötte upp mig på knutpunkten, mysigt :)
Jobbade tolvtimmarspass igår så när jag kom hem var det bara soffhäng som gällde :P

Idag blir det ett par timmars jobb på Esprit. Ska jobba undan snabbt så jag hinner vara ute i det fina vädret lite. Skit, solen lyser starkt redan nu kl halv 10 på morgonen!!

Berättar mer om helgen när jag fått tillgång till de säkert 700 bilderna som togs :) (hade inte min kamera med mig)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman

Underbart väder!!! Blir en kaffa i solen idag :)

Tog "bara" 506 bilder ;) Tar med mig dom på ett Usb imorgon så kan du tanka över. Ska försöka lägga in dom på fejjan ikväll, får se hur mycket jag hinner.

Ha en underbar dag!

Pussssssar

2010-06-22 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback