tisdag

Ledig dag! Har hunnit med en massa redan. Var uppe på Stenströms imorse med kladdkakor, de blev väldigt glada att se mig :) Körde hem och hämtade Berra och brummade ut till Väla där jag hittade en uuuunderbar klocka. I´m in love (visar sen). Har tvättat 5 maskiner tvätt, hämtat ut våra cyklar från verkstaden. Ihh, det sög till i plånboken :( cyklat upp till Skopunkten med Elin också hann vi med att äta en glass också. Allt detta innan kl 16. Fan, ibland är man bra :)
Behöver besöka systemet samt växla pengar med, men det gör jag efter jobbet imorgon.

Nu ska jag snart, hör och häpna, snöra på mig joggingskorna och springa en liten runda. Orkade inte gå med båda cyklarna innan så jag tänkte springa bort och sen cykla hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback