lördag


Berra var vaken vid sju imorse och sa: Det är jättefint väder ute!!!
När vi sen vaknade av min klocka igen halv 9 var det mulet :(
Jag skiter i om det är mulet ikväll, men det är fan inte skoj om det regnar :(

Grannen under sitter och spelar gitarr och sjunger. Innan 9 på morgonen en lördag? För mig är det lugnt för jag är ändå uppe, haha.
Det mullrar.. Vet inte om det är åska eller nån ljudeffekt nere hos grannen med gitarren :P

Nej, nu ska jag gå och kleta på lite smink. Ska vara på jobbet tidigt för jag ska larma av och sånt idag. SHIIT, aldrig gjort det förr, men det löser sig :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Milla. Sorry, men regnet kom visst i Helsingborg!!

Jag har suttit ute i skogen ikväll och grillat. Så här var det sommar. Ljust till kl 22.30!

Hälsn Mamma, som var hundvakt och kvar i Åhus




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback