torsdag

Gud, redan torsdag. Denna veckan har gått så jäkla snabbt.
Nu ska jag snart dra på mig lite kläder och trava ner till jobbet.

Väntar på ett roligt paket som jag trodde skulle komma idag.
Går in på postens hemsida där man kan följa paketet.
Då skickade de upp det till Hbg igår, men till Kururlivs, felsorterat står det och sen har de skickat ner det till Malmö igen. Hur störigt?
Hoppas det inte blir liggande nu utan att de skickar upp det direkt idag igen. Och gärna till rätt ställe :)

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min helg? Vi skulle haft högstadiereuninon men plötsligt var det inga som kunde så det blev inställt :(
Vet inte om jag ska åka till Åhus iaf..

Kommentarer
Postat av: sanny

det tycker jag verkligen att du ska :)

2010-07-01 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback