TORSDAG ;)

Efter en låång skoldag med på tok för mycket trams, haha vi har inte setts sen innan jul kom jag hem, slängde ihop lite mat och sen kom Frida S hit och mös med mig :)
När hon kilat ner mot staden satte jag mig faktiskt och pluggade.
Otroligt efter en hel dag i skolan men what the heck. Skönt att det är gjort nu iaf!
Nu har jag två alternativ. Sitta och uggla framför tvn och trycka i mig glass eller krypa ner i sängen och läsa om Bandidos. (Läser Svensk Maffia) Första kapitlet handlade om Hells Angels. Riktigt intressant men också läskigt. Tror det bor snälla människor i dem trots allt skit man hör.
Får nog bli boken trots allt. Ska upp tidigt och ner till Maria imorgon. Och sen direkt till Hamilton.
Såhär såg vi ut på nyår. Elin med ett litet fjuttigt glas och jag med en stooor Corona. Me like! :)

Kommentarer
Postat av: Puda

vad gör du då med "pär" om du gillar "stooora" saker :-)



2010-01-08 @ 02:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback