torsdag

Det blev ingen födelsedagsfika med Sabrina, hennes tvätt drog ut på tiden plus att jag ville vara hemma när Baby kom hem :)
Jag tog en skön promenad istället. Välbehövligt efter en hel dag med bara soffan/datorn.
Köpte en födelsedagspresent till mig själv, nämligen en mini-plattång. Den är ungefär lika stor som en handflata. Man får den i en liten tygpåse så den är ju supersmidig att ta med sig. Den är ju inte så bra när man ska platta hela mitt tjocka hår, men till luggen är den kanon. (oftast den som behöver plattas om efter ett par timmar ju)
Frida kom på middag igår, det blev hemmagjord pizza och fruktsallad till efterrätt :)
Fick en jättefin ULRIKA-väska av henne! Har tittat på det märket innan men aldrig blivit av att jag köpt någon. Detta var iaf en svart, liten partyväska. Jättefin :)
Idag blir det plugg plugg nere hos Maria. Tenta imorgon ju. Usch! Inte alls laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback