tisdag

Skola hela dagen idag, sjukt hur föreläsningsdagarna kan skifta så. Igår var den absolut segaste, tråkigaste föreläsningen i historien. Idag var det riktigt kul och intressant!!
Har varit lite duktig idag med, gick och betalade dansen som drar igång igen på torsdag. Denna terminen blir det inte Pussycatdolls utan RaggaDancehall. Haha, återstår att se hur det går.
Hämtade ut kurslitteratur som jag beställt med, så jag kan skriva en bra hemtenta.
Får ha med mig en bok till Thailand med. Missar 7 av 12 föreläsningar och det suger att jag inte kommer kunna släppa allt och bara ha semester. Men men, boken är inte så tjock iaf så jag ska väl kunna läsa lite i solstolen :P
Nu ska jag titta på Paradise Hotel på tv6play. Orkade inte hålla mig vaken igår.
Förresten så hatar jag veckorna Berra jobbar kväll. Så jäkla trist. Jag sover när han kommer hem, och han sover när jag går upp. Vi ser liksom inte varandra alls.
Är sjukt sötsugen med! Får väl göra lite popcorn då.. blööö, tråkig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback