söndag morgon

Jag gick och la mig halv elva igårkväll. Roligt sällskap? Haha, men jag var så trött!
Vaknade strax innan tio, har alltså sovit i elva timmar. Är helt tjock i huvudet nu!
Berra kallade mig för tjockhuve (gulle honom) innan han somnade om.
Sitter i arbetsrummet/extrarummet/lilla rummet (har inte bestämt vad det ska kallas än) och kollar mail + bloggar. Dricker en kopp te och tittar ut över sundet. Jag älskar denna lägenheten! :)
Tänkte gå och göra en stor frukost och sen väcka mannen min.
I eftermiddag/kväll är det jobb som gäller. Bra pengar en söndag!

Kommentarer
Postat av: GUNILLA

Grattis till båda på er 7 årsdag!!!

Mamma

2010-01-10 @ 18:50:20
Postat av: Anonym

Ja grattis till de första sju åren! Ingela

2010-01-10 @ 20:20:18
Postat av: Ida

Heej! :D Spagettilådan jag brukar göra har jag nog skrivit receptet. Testa att söka i bloggen. Hittar du inte det så skriv en kommentar så ordnar jag det! Spagettilådan går verkligen att variera hur som helst med olika köttsorter o så, så den är toppengod! Ska tänka på lite mer "låd"-recept så återkommer jag ;) Hoppas allt är bra med dig! kramar Ida

Postat av: frida

grattis igen!!! dåligt av han du vet vad.. men 2 chanseer till haha ja väntar med spänning hahhahaa

2010-01-10 @ 23:58:17
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback