söndag

TACK ALLA FÖR EN SUPERKVÄLL!
Kvällen började på Cardinal där vi åt och drack gott!
(min nya fina klänning sprack på vägen ner så vi fick gå och köpa nål och tråd och tråckla ihop mig)
Efter middagen fortsatte vi hem hit där vi åt efterrätt, lekte lekar och drack (mkt, att döma av antalet flaskor idag)
Vi var 17 st så det var trångt och mysigt ;)
Vid ett-tiden drog vi oss ner till Cardinal igen där vi skakade lite rumpa!
Åt en mysig brunch/lunch nere på Dunkers och nu är jag hemma för att ta itu med andra omgången disk. (blir nog en tredje med)
Fick en massa fina presenter som jag ska visa i ett nytt inlägg snart :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt'

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback