Snabba Cash ikväll

Jag gick inte alls och la mig när jag skrev igår. Berra skulle upp tidigt för att jobba och då får man inte ha lampan tänd när han ska somna :P
Och jag var inte supertrött så jag satt uppe och kollade igenom de 200 blogginlägg som väntade mig på bloglovin.com. Trevligt :)
Har legat kvar i sängen sen jag vaknade med datorn och en skvallertidning. Mycket skönt!
Det blir sex tidiga mornar i rad nu så jag passade på!
Har bokat biljetter till Snabba Cash ikväll. Jag, Berra och Samme ska gå och kolla.
Jag ska dregla lite över Joel Kinnaman tänkte jag. Vilken babe!
Nu ska jag gå och ta ett bad tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Söt!



Hur var filmen snabba cash? Är den mycket läskig?=) Tänkte jag skulle se den med en kompis snart.

Saknar dig. när kommer du till stockholm?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback