Mina fina presenter!

Vin av Fredde (han känner mig väl) ;)
Scrapbookingalbum av Melinda, Sofie och Lina som jag ska sätta in våra Thailandsbilder i :) Och en flaska jordgubbsvin!!
En necessär med Body Scrub, Butter, Showergel med mangodoft (Luktar JÄTTEGOTT) och en "tuss"
Och vinglasmärkare (för att veta vems glas som är vems, skitsmart) av Sabrina, Patrik och Kattan
Jag hade sagt till Henke och Jonna att jag önskade mig en snäll kompis och en kamera så jag fick en engångskamera och en "snel hest" ;) Haha, sjukt roligt. Plus en "mina vänner-bok" (med lite "vuxnare" saker ;)
Ett skithäftigt fat av Johan och Samme, riktigt cool!
"Dublinstrumpor" (jäääättemjuka och sköna, alla har såna där) ;) och ett jättefint halsband av Elin.
TACK SÅ JÄTTEMKT FÖR ALLA FINA SAKER! ÄR SÅ GLAD FÖR ATT HA VÄNNER SOM NI! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Massa fina presenter! Jättefin bild i headern också! Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback