lördagskvällen

Igår skulle jag skriva: Nu drar jag, mina röda läppar och luggen till Elin. Men eftersom blogg.se var fucked up gick inte det. Idag tappade ju inlägget det roliga liksom.
Iaf så hade Elin och Louise inflyttningsfest igår. Vi var ca 20 tjejer och en kille så det var bra drag :)
Kvällens tema var: Mat och dryck från andra länder. De flesta av tjejerna har pluggat utomlands en termin så man skulle då ta med sig något som representerade det landet.
Eftersom jag har varit hemma i kalla Sverige fick jag se framåt åt vår kommande resa så jag bjöd på Thailändska kyckling/green curry-wraps och Singha till det såklart :)
Jag hoppade utgången och promenerade hemåt istället. Dagen ska ägnas åt plugg och det ser jag inte jättemkt framemot faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback