lördag

Tanken var att vi skulle gå på bio ikväll men vi kunde inte riktigt bestämma oss för vilken film vi ville se.
Så vi körde upp till Maxi och handlade hem en massa gott istället.
Så nu ska vi äta ryggbiff, hasselbackspotatis, sallad och kall sås och senare ikväll blir det ostbricka och lösgodis. Gottigt!! :) Får väl gå ut och hjälpa mannen min med maten.
Jag gav oss en gemensam present idag.
Ögonlappar som man har på flyget, uppblåsbar kudde, solkräm, aftersun-kräm och en bok som Berra kan läsa i solstolen (Liam Norberg tror jag författaren heter, den ska vara i samma stil som Snabba Cash)
Alltså, ett litet resekit :)

Kommentarer
Postat av: Puda

Den läser jag just nu! Tror Berra kommer gilla den med! Förresten stort grattis till dom 7år ni varit tsm, respekt,passion,ömhet= K Ä R L E K.

2010-01-09 @ 18:37:13
Postat av: Milla

Vad bra, tänkte att det var en bok i hans smak. (han är ju lite kräsen och läser inte gärna) men eftersom jag ska drömma mig in i twilight-sagan på resan får han ju ha något att sysselsätta sig med! :) Tack så mycket för det Patrik! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback