fredag

Trött i huvudet!
Pluggat med Maria i en massa timmar och sen jobbat.
Det ska bli -20 grader inatt, det är INTE mänskligt!
När jag kom hem från jobbet tänkte jag ta en vaaarm dusch. Rören hade typ frusit så man fick skruva på varmvattenskranen till max ungefär. Aja, uppvärmd blev jag iaf. Resten av kvällen har jag spenderat i soffan med datorn i knät, i en mysig pyjamas och med en kopp te. Nu får det bli dags för sängen för imorgon är det jobb igen.
Imorgon eftermiddag/kväll ska vi ha en mysdag för att fira vår SJUÅRSDAG som är på söndag. Ja, ni läste rätt. 7 år. Dom bästa sju åren ♥

Kommentarer
Postat av: Mollis

7 år är respekt anser jag!

Hoppas att ni får en riktig mysdag och rår om varandra! Kramar J.A.G

2010-01-09 @ 07:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback