torsdag

Okej, nu är jag livrädd för min kropp och mitt psyke.
Har sovit 8 timmar inatt, gick upp och kollade Skånetrafikens hemsida, mitt tåg ner till skolan var inställt, hade jag tagit det senare tåget hade jag inte hunnit, PLUS att de hade vagnbrist på det. Hur i helvete går det ihop? Ställer de in en massa tåg borde det ju inte vara några problem att plocka vagnar därifrån?
Aja, fick bli en hemmadag till konstaterade jag. Somnade om efter en timme och sov sedan i två timmar till!!!
Det känns inte okej att vara såhär trött! Är helt mosig i huvudet nu.
Jag har iaf klätt på mig och ätit frukost. Ska ta en promenad bort till Apoteket och hämta ut en ny allergispruta. Ska nog ta och köpa med mig lite vitaminer eller något med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback