torsdag

Jag spenderade förmiddagen på biblioteket med min underbara hemtenta. (det finns för mkt annat att göra hemma för att kunna koncentrera sig) Gick och hälsade på Sabrina och Lilo en liten stund :)
Sen har jag suttit här i köket och skrivit. Det känns faktiskt ganska bra. Har en av fyra frågor kvar och den tänkte jag ta itu med imorgon. Nu ska jag snart byta om till danskläder och möta upp Frida. Dags för RaggaDancehall :)
Efter dansen ska vi traska bort till Lina för tjejmys. Alldeles för längesen sist så det ska bli mycket trevligt!!
Nu har jag även bokat bussbiljetterna upp till Göteborg (vi flyger från Landvetter på måndag) och imorgon ska jag växla pengar. Ihhh, nu är det nära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback