söndag

Jag var iväg och tränade bodypump, nu kan jag inte röra mina armar. Jäklar vad jobbigt det var.
Sen tog jag ett skönt bad och hämtade pizza (ja, det kändes väldigt lönt att träna då)
Nu ska jag fylla ipoden med ny musk, skratta lite mer åt Berra som inte börjat packa än?!?! (inte så förvånad faktiskt, men han har packat i huvudet säger han)
Imorgonbitti kl 9 tar vi bussen upp till Göteborg, flyg till Helsingfors, sen vidare till Bangkok.
Jag återkommer helt enkelt när jag får tillgång till en dator nästa gång!

Kommentarer
Postat av: GUNILLA

hej Camilla. Hoppas ni har det bra i värmen. Sitter här nu och vet att du är på planet.

Längtar efter att höra från er och få veta att ni är framme och fått ett fint boende, på en fin plats.

Kramar!!

2010-02-15 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback