onsdag

IDAG har vi varit pa Railey beach. Vi trodde att vi var dar haromdagen men igar nar vi akte till en annan strand upptackte vi att det var samma dar de slappte oss sist.
Railey var inget att hanga i granen direkt. Inte finare an nagon annanstans och sjuuukt langgrunt. Fick sakert ga ut 100 m innan man kunde doppa sig. Och dar var stenigt.

Igar var vi pa massage igen. Gick till min kompis Ning som jag var pa manikyr hos. Sjukt snall :)
Nar vi skulle ga fick jag en pase med bananer och choklad. Hon gillade mig :)

Vi bor pa ett hotell med en sjukt go agarinna. Hon fixar och trixar for oss. Nu nar vi skulle kolla internet bjod hon mig pa clementin och nu masserar hon Berra. Haha!

Pa lordag aker vi till Bangkok for Shooooopping!
Nej, nu blir det middag.

Kommentarer
Postat av: sanny

missa inte weekendmarket för allt i v ärlden. Där finns skitsnygga kläder i din storlek!!

2010-02-24 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback